חדרי מלח מחיר: כמה זה אמור לעלות

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

חדרי מלח מחירחדר מלח הוא חלל שעשוי מלח מלמעלה עד למטה, דרך שכבות מלח בכל חלקיו, גם על הקירות, התקרה והרצפה. בזכות הריכוז המוגבר של המלח בחדר, בתוספת שליטה מדויקת בטמפרטורה ובאחוזי הלחות שבחדר, ניתן ליהנות מיתרונותיו הבריאותיים של המלח רק בעצם הנוכחות בחדר ונשימת האוויר הנקי והטהור שנמצא בו. ננסה להסביר כאן על כל היתרונות של שיטת הטיפול הטבעית של חדרי מלח, להסביר קצת על חדר מלח מחיר, מיקום ועוד פרטים חשובים.

מה זה חדר מלח ?

חדר מלח הוא חלל אשר בא לדמות מיקרו אקלים כמו מערות מלח טבעיות שקיימות בטבע. את החלל מצפים בשכבות שכבות של מלח יבש בריכוזים משתנים בהתאם לצורך. אל החלל, בזמן שהאדם שוהה בו, מזרימים חלקיקי מלח יבשים עם רמת אנטיספטיות גבוהה, מה שמסייע למנוע ולטפל במגוון רחב של בעיות רפואיות עם דגש על דלקות ומצבים כרוניים. כל חדרי המלח מכילים רכיב הנקרא נתרן כלוריד בו יש יונים שליליים. השהייה בחדר, מסייעת לחזק את המערכת החיסונית. חדרי המלח בטמפרטורה של 22 מעלות ורמת לחות של 40-42 אחוזים. למעשה, בפועל, מה שקורה בזמן השהייה בחדר הוא שחלקיקי המלח הנמצאים בחלל עוזרים לפתוח את מערכת הנשימה, זאת בעזרת מכשיר מיוחד אשר טוחן את המלח לחלקים קטנים, אלו חודרים למערכת הנשימה ומייעלים את התהליך כולו. 

חדרי מלח – למי מתאים הטיפול?

חדרי מלח מועילים למגוון תופעות רפואיות שונות מהן סובלים מבוגרים וילדים כאחד. כל מה שקשור למערכות הנשימה כמו שיעולים טורדניים, נזלת, אסטמה, דלקות אוזניים, אסטמה של העור ועוד. בזכות השהייה בחדר ונשימת האוויר הנקי בעל הריכוז הגבוה של מלח, חלקיקי מלח נכנסים למערכת הנשימה של המטופל, עוזרים בספיחת נוזלים, צמצום דלקות וחיזוק המערכת החיסונית, כך שכמעט כל אחד יכול ליהנות מהיתרונות של חדר מלח. כאשר מדובר על חדרי מלח מחיר הטיפול משתנה בהתאם לחבילה שרוכשים, אם מדובר בטיפול בודד או בסדרת טיפולים. בנוסף, כשמדובר על חדר מלח מחיר הטיפולים משתנה גם בהתאם לאזור בארץ בו ממוקם החדר והמחירון הספציפי של הרשת בה לוקחים את השירות.

רוב התופעות והבעיות הקשורות למערכת הנשימה נוצרות בשל חסימה של נוזלים שמצטברים בה. החלקיקים של המלח מסייעים לפתוח את מערכת הנשימה, הנוזלים נספחים ומשתחררים מהגוף ישר החוצה, בעזרת מערכת טבעית של הגוף שלנו. ברוב חדרי המלח, יש כורסא עליה יושב המטופל. שמדובר בילדים, יש אפשרות למשחק תוך כדי הטיפול. אנשים הסובלים ממחלת האסטמה מעידים כי לאחר השהות בחדרי המלח הם הפחיתו את השימוש במשאפים, אינהלציות מסוגים שונים וסטרואידים המזיקים לגוף שלנו בטווח הרחוק. 

חדר מלח מחיר לטיפול

למרות שישנם משתנים המשפיעים על העלות, ניתן להעריך בגסות שכשמדובר על חדרי מלח מחיר לטיפול נע בין 150 ₪ ל-300 ₪ לטיפול, משך הטיפול משתנה בין מבוגר לילד ולכן גם המחיר משתנה בין מבוגר לילד. לרוב הטיפול בילד הוא כ-45 דקות והטיפול במבוגר הוא עד שעה.  

איפה ניתן למצוא חדרי מלח?

חדרי מלח הם כבר מזמן תופעה מוכרת וידועה שרבים פונים אליה. בישראל קיימים עשרות חדרי מלח פעילים בפריסה ארצית.

האם הטיפול בחדרי מלח כואב או לא נעים?

החדשות הטובות שמטופל בטיפול נעים ומרגיע במיוחד. ילדים ששוהים בחדרי מלח נהנים ממשחק ופעילות בחלל, מבוגרים יכולים לנוח להם על כורסה נוחה וליהנות מזמן לעצמם עם אוויר בריא ומוזיקה מרגיעה. בסך הכל מדובר בשעת טיפול בעצמך באופן שהוא טבעי, נעים ומרגיע ואין ממה לחשוש. 

מי יכול לקבל טיפול בחדרי מלח?

כפי שציינו חדרי מלח מתאימים לטיפול במבוגרים ובילדים כאחד, מדובר בטיפול טבעי וכמו בכל טיפול אפשר לעדכן את הרופא המטפל בכך שאתם עושים שימוש גם בטיפול הטבעי הזה כדי לשפר את מצבכם הרפואי שלכם או של ילדכם.

לסיכום, חדר המלח משתלב עם טיפולים אלטרנטיביים רבים אחרים והוא נמצא כיעיל ותורם רבות לבריאות שלנו ולחיזוק המערכת החיסונית. כל שנותר לכם הוא לבדוק היכן נמצא חדר המלח הקרוב לאזור המגורים שלכם ולהתנסות. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

חדרי מלח

המרכז לחדרי מלח מתמחה במתן מידע בתחום חדרי מלח, כל מה שרציתם לדעת על חדרי מלח במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן