חדרי מלח לילדים יתרונות ששווה להכיר

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

חדרי מלח לילדיםכהורים, הדבר שאנחנו רוצים הכי הרבה עבור הילדים שלנו, הוא שהם יהיו בריאים. לא פעם קוראים לנו מהגן או מבית הספר בשל מחלה כזו או אחרת, וירוס או חלילה זיהום שהתפשט. אם ברוב המכריע של המקרים הטיפול הוא נקודתי, יש ילדים שמוגדרים כחולים כרוניים או סובלים מדלקות חוזרות באוזניים או צבעיות במערכת הנשימה, אלרגיות ואסטמה. אם אתם הורים בטח שמעתם לא אחת על חדרי מלח לילדים ותהיתם מה הסיפור. אם כן הגעתם למקום הנכון, נשמח להסביר לכם מה העניין סביב חדרי מלח לילדים, מה היתרונות שלהם ואיך נהנים מכל היופי הזה.

מה זה בכלל חדר מלח?

חדרי המלח הגיעו לישראל ישירות מאוקריאנה. והרי כולנו יודעים את הסגולות של ים המלח, המקום אליו מגיעים אנשים מכל העולם במטרה לרפא את הגוף ולהנות מהסגולות והיתרונות של המקום הקסום הזה. למעשה, חדר מלח הוא חלל שעשוי כמעט כל כולו – איך לא – מלח. הטיפול בו עוברים בחדר המלח נקרא ספאלאותרפיה – טיפול במכרות. מדובר בשיטה ייחודית שקיימת ברחבי אירופה עם דגש על רוסיה, אוקריאנה ופולין. המטרה היא לרפא חולים הסובלים מבעיות במערכת הנשימה. 

בעיות הקשורות למערכת הנשימה ואיך חדרי המלח יכולים לעזור

תהליך הנשימה של האדם הוא מכני. אוטומטי ובאמצעותו בעצם מווסתים תהליכים המתקיימים במוח. מערכת הנשימה היא אחת ממערכות הגוף הכי חשובות והתפקיד העיקרי שלה הוא להכניס את האוויר לריאות. דרך האוויר, הדם מתחמצן בכדי שתופק אנרגיה ויוצא מהגוף הפחמן הדו חמצני. ברוב שעות היום, אין אנו מודעים למערכת הנשימה ולתפקידים שלה, אבל בלי מערכת זו, אנו יכולים למות תוך שניות עד דקות. ילדים ומבוגרים הסובלים מבעיות הקשורות למערכת הנשימה נפגעים. מערכת מורכבת מדרכי אוויר עליונות – האף, הפה וקצה קנה הנשימה, ודרכי אוויר תחתונות – ההמשך של קנה הנשימה, עצם בית החזה והשרירים שלנו. יש לנו שתי ריאות שמכניסות כאמור את החמצן לדם אל כל התאים בגוף. הבעיות הנפוצות ביותר הקשורות למערכת הנשימה הן מחלות של האף, מחלות סינוסים, ברונכיטיס, בעיות סימפונות, מחלות הקשורות לריאה, תסמונת דם נשימה בשינה ועוד. 

התחום של חדרי מלח לילדים הגיע לארץ כבר לפני מספר שנים אחרי שנפוץ כבר שנים ארוכות באירופה. מלח, ידוע בסגולותיו הבריאות והסטריליות ולכן עושים בו שימושים רפואיים שונים כבר שנים, גם באופן טבעי, פעמים רבות כשאנחנו מרגישים לא טוב אנחנו נשלחים לנשום אוויר ים שידוע כאוויר נקי ובריא במיוחד. חדר מלח הוא חלל שלוקח את כל יתרונותיו הטבעיים של המלח וממקסם אותם. באמצעות שילוב של רצפה, תקרה וקירות עשויים שכבות של מלח, בקרת טמפרטורה ובקרת לחות ניתן לקבל באופן מקסימלי את כל יתרונותיו של המלח רק מעצם השהות בחדר ונשימה בו. 

חדרי מלח לילדים – למה זה טוב?

חדרי מלח נותנים מענה לילדים ולמבוגרים כאחד. הטיפול בחדר מלח יכול לעזור למגוון מאד גדול של בעיות בריאותיות שונות שנפוצות מאד אצל ילדים כמו אסטמה, אלרגיות, נזלת, שיעולים, דלקות אוזניים, סינוסיטיס ועוד. חדרי מלח לילדים מאפשרים לילד לקבל טיפול מבלי שירגיש שהוא מבקר אצל רופא או נאלץ לקחת תרופה. זהו טיפול טבעי שכל מה שהוא דורש זה שהות בחדר. ילדים יכולים לשחק במלח או בצעצועים הנמצאים בחדר ולהעביר את הזמן בנעימים. החדרים לרוב כוללים רהיטים אביזרים שונים ומוזיקה מרגיעה כך שהשהות היא נעימה ונוחה.

איך עובד הטיפול בחדר מלח?

בזמן השהייה בחדר מלח, המטופל נושם את האוויר הנקי בחדר שמלא במלח מרוכז. המלח נכנס למערכת הנשימה, עוזר לספיחת נוזלים, מניעת דלקות, שיפור תהליך הנשימה ואפילו חיזוק המערכת החיסונית, כל אלו בזכות הנשימה של המלח בריכוז גבוה ועצם השהות בחדר. חדרי מלח יכולים להיות פסיביים יותר או פחות, לעיתים משלבים בחדר גם מכונות המפזרות אבק מלח שמתפרק לחלקיקים קטנים הנכנסים לנשימה. ישנם מצבים רפואיים שישנו שיפור מידי כבר בטיפול הראשון וישנם מקרים בהם מומלץ ללכת על סדרת טיפולים כדי לשמר את השיפור במצב הרפואי. 

איפה אפשר לקבל טיפול בחדרי מלח?

כיום קיימים בישראל חדרי מלח בפריסה ארצית, תוכלו למצוא חדר מלח שקרוב אליכם ולהגיע אליו לטיפול בודד או לסדרת טיפולים. 

לסיכום, חדרי המלח מביאים בשורה רפואית חדשנית לישראל והיום ניתן לעבור טיפול בחדרי מלח ולהנות מכל היתרונות והסגולות שלהם. הטיפול מתאים עבור ילדים ומבוגרים הסובלים מסוגים שונים של אסטמה, אלרגיות, דלקות במערכת הריאות, שקד שלישי (בעיקר אצל ילדים), פוליפים, נחירות ועוד. חדרי המלח אשר מכילים רמות גבוהות של מליחות מחדירים למערכת הנשימה נתרן כלוריד, מה שעוזר לנקות אותה ובכך גם לחזק בצורה משמעותית את מערכת הנשימה ולמנוע היווצרות של מגוון מחלות אחרות. 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

חדרי מלח

המרכז לחדרי מלח מתמחה במתן מידע בתחום חדרי מלח, כל מה שרציתם לדעת על חדרי מלח במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן