חדרי מלח דלקות אוזניים: איך זה יכול לעזור לנו?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

חדרי מלח דלקות אוזנייםחדרי מלח הגיעו לישראל כבר לפני מספר שנים מאירופה. המלח ידוע בשל סגולותיו כחומר שמקל על תהליך הנשימה ועל משמעויות רפואיות נוספות כמו דלקות אוזניים, אלרגיות ועוד. חדרי מלח כשמם כן הם, חדרים העשויים מלח בריכוז גבוה במיוחד, במספר שכבות, על פני הרצפה, התקרה והקירות, ממש בכל החלל. חדרי מלח מאפשרים למטופלים בהם ליהנות מיתרונות וסגולות המלח באמצעות שליטה על טמפרטורה ולחות ברמה מדויקת. בזכות שליטה על הפרמטרים האלו, ניתן לשמור על ריכוז גבוה של מלח באוויר בשילוב מלח שמרוסס לחדר. המצב שנוצר הוא שהאוויר בחדר נקי ומטוהר ומלא במלח בריא.

חדרי מלח דלקות אוזניים: קצת על דלקות אוזניים 

אין כמעט הורה שלא הוזעק לגן באמצע היום בשל העובדה שהילד הקטן שלו קודח מחום. מבירור אצל רופא המשפחה, לא פעם ולא פעמיים מדובר בדלקת אוזניים. למעשה, דלקת אוזניים היא בין המחלות הכי שכיחות אצל ילדים. בדרך כלל ילדים הסובלים מדלקות אוזניים, מפתחים את המחלה שוב ושוב. האוזניים כואבות, ולא פעם זה גם מלווה בנזלת ירוקה ודלקתית. למעשה, המחלה נוצרת בשל כמה סיבות, שהעיקרית ביניהן היא מצב דלקתי שנוצר בשל וירוסים או חידדקים באזור האף או באזור הלוח שמתחילים להתפשט ועולים לאוזן דרך החלק התיכון של האוזן. לעתים הדבר גורם לחסימה של התעלה. מיותר לציין כי האוזן נחשבת לאיבר חשוב ומהותי. היא אחראית גם על השמיעה שלנו, וגם על שיווי המשקל. האוזן מורכבת משלושה חלקים עיקריים – אוזן חיצונית, אוזן תיכונה ואוזן פנימית. כיום יש המון דרכים לטפל בדלקות אוזניים ואפילו למנוע אותן, כאשר אחד הטיפולים היותר טובים הוא חדר מלח. 

חדרי מלח דלקות אוזניים: למי מתאים הטיפול בחדרי מלח?

חדרי מלח עוזרים לילדים ולמבוגרים כאחד הסובלים מתופעות רפואיות שונות כגון נזלת כרונית, שיעול, אסטמה ואסטמה של העור, סינוסיטיס אלרגיות שונות, נוזלים באוזניים, דלקות אוזניים כרוניות ועוד.

למה חדרי מלח מתאימים במיוחד לטיפול במקרים של דלקות אוזניים?

מי שסובל ממקרה של דלקות אוזניים חוזרות יודע שמדובר במטרד רציני, גם מבוגרים וגם ילדים אשר סובלים ממקרים של דלקות אוזניים נאלצים לחזור שוב ושוב לביקורים אצל הרופא ולטיפול תרופתי. חדר מלח מציעים מענה טבעי לבעיה ללא תרופות או חומרים נוספים. בזכות ריכוז גבוה של מלח שנכנס לדרכי הנשימה דרך האף והפה, מקבלים אפקט גם לתעלות המקשרות בין האוזניים ללוע. המלח גם סופח נוזלים והפרשות שמצטברים באוזניים ובכך מצמצם את אפקט הדלקת וגם יש הטוענים כי מחזק את מערכת החיסון ובכך מקל עליה בהתמודדות עם דלקות וזיהומים נוספים.

חדרי מלח דלקות אוזניים: איך עובד הטיפול בחדר מלח?

לרוב, מי שמעוניין בטיפול של חדרי מלח רוכש סדרת מפגשים. כל מפגש אורך לרוב בסביבות ה-45 דקות עד שעה ומתקיים בחדר מלח שם ניתן לשבת בנינוחות ובאווירה מרגיעה. ילדים שמגיעים לטיפול יכולים גם לשחק וליהנות מהזמן, מבוגרים יכולים לנוח ולהירגע על כורסאות נוחות עם מוזיקה נעימה ברקע. הטיפול כשלעצמו כולל בעיקר את השהות ונחשב כנעים ונוח. חדרי המלח לכשעצמם בנויים בצורה של מלבני מלח וגם על הרצפה יש גבישים שלמים של מלח. שני המרכיבים הללו עוזרים לשחרר תרכובות כימיות של מלח לאוויר. המלח מתחיל אט אט לחדור אל תוך מערכת הנשימה ותורם לשיפור התפקוד של הריאות. אנשים רבים הסובלים מליחה למשל, מעידים כי היא הופכת להיות דלילה יותר לאחר שאיפת המלח ושקל להם יותר לנשום.

אילו עוד יתרונות יש לחדרי מלח עבור ילדים ומבוגרים גם יחד?

חדרי מלח מסייעים לילדים ומבוגרים במגוון מצבים רפואיים לרבות שקד שלישי אצל ילדים, סוגים שונים של אלרגיות, סינוסיטיס, גושי ריריות בתוך האף, בעיות נשימה, בעיות שינה כתוצאה מבעיות נשימה ועוד. חדר המלח המכיל כמות גבוהה של מלח מסייע בניקוי מערכת הנשימה ואף תורם לחיזוקה של המערכת החיסונית. 

תוך כמה זמן מרגישים בהשפעות הטיפול של חדרי מלח דלקות אוזניים?

פעמים רבות בעיקר במקרים של דלקות אוזניים ההשפעה של הטיפול כמעט מיידית, יחד עם זאת לרוב ההמלצה היא להגיע למספר טיפולים כדי לשמור על ההשפעה החיובית.

איפה ניתן למצוא חדרי מלח?

כיום יש בישראל מגוון חדרי מלח המפוזרים ברחבי הארץ כך שכל אחד יכול למצוא חדר מלח שנוח לו להגיע אליו לטיפול בודד או לסדרת טיפולים. 

לסיכום, חדרי המלח מביאים סוג של בשורה חדשה לתחום האלטרנטיבי רפואי. אם אתם סובלים מבעיות הקשורות למערכת הנשימה או באופן כללי, מרגישים שאתם חולים יותר מאחרים, חדרי המלח יסייעו לנקות את הגוף מרעלים ולחזק את המערכת החיסונית שלכם. השאירו את הפרטים ויחזרו אליכם ממש בקרוב עם כל הפרטים לגבי ביקור בחדרי מלח.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

חדרי מלח

המרכז לחדרי מלח מתמחה במתן מידע בתחום חדרי מלח, כל מה שרציתם לדעת על חדרי מלח במקום אחד. המרכז מופעל על ידי צוות של אנשי מקצוע בחירים. לרשות המרכז מגוון רחב של מקורות מידע איכותיים, המיועדים להגיש לכם מידע ברור ונגיש.

אז מה היה לנו בכתבה:
התקשרו עכשיו! דילוג לתוכן